Par pirktāko auto zīmolu pasaulē un Baltijā kļuvusi Toyota

publicitātes foto

Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols ir Toyota - pērn pārdotas 8397 jaunas automašīnas, kas ir par 1452 automobiļiem vairāk, nekā gadu iepriekš. Kopumā Toyota tirgus daļa Baltijā augusi par 12 %, kas ir vislielākais tirgus daļas pieaugums segmentā, salīdzinot ar 2015. gadu. Kopumā Baltijas valstīs 2016. gadā reģistrēts ap 70 000 jaunu automašīnu — katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs ir bijusi tieši Toyota, informē AS 'WESS” pārstāve Maija Dulle-Sūniņa.

Arī autoindustrijas pētnieciskās kompānijas “JATO Dynamics” pētījumā, apkopojot datus par 2016. gada jaunu automobiļu pārdošanas rezultātiem, secināts, ka pērn visā pasaulē vispieprasītākie ir bijuši tieši Toyota zīmola modeļi.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi pērn bijuši Avensis, Auris un Corolla. Šāds populārāko Toyota auto modeļu sadalījums atspoguļojas arī Lietuvas un Igaunijas iedzīvotāju izvēlē, kamēr Latvijā populārāko modeļu izlasi veido Avensis, RAV-4 un Auris.

“Toyota līderpozīcijas Baltijā ir apliecinājums mērķtiecīgi ieguldītam darbam un uzticamai Toyota kvalitātes un cenas attiecībai. Aizvadītā gada rezultāti nostiprina zīmola tirgus pozīcijas un liecina par stabilu nozares attīstību,” ir pārliecināts AS “WESS” izpilddirektors Aleksejs Radionovs. Pēc viņa teiktā, kopumā iepriekšējā gada rezultāti rāda, ka Baltijas valstu tirgus mēreni attīstās un iedzīvotāji ir kļuvuši daudz drošāki lielāku pirkumu veikšanai, tostarp jauna auto iegādei. “Par to liecina arī iedzīvotāju intereses pieaugums par jau pazīstamo un jauno modeļu automobiļu piedāvājumu - šobrīd ļoti liela interese ir par jauno Toyota C-HR, kas atšķiras no līdzšinējiem Toyota modeļiem ar oriģinālu, dinamisku un īpaši veidotu dizainu, kā arī ļoti pievilcīgu komplektācijas un cenas sinerģiju,” atklāj Radionovs.

Pērn Toyota prezentēja pilnīgi jauna dizaina koncepcijas automobili krosoveru segmentā, kas jau šobrīd ir viens no 2017. gada pieprasītākajiem Toyota modeļiem — Toyota C-HR —, kas uzskatāmi demonstrē visas modernam automobilim piemītošās priekšrocības, īpaši akcentējot dizainu, veiktspēju un dinamiku, kas ir trīs jomas, kur šī auto radītāji likuši lietā jaunās TNGA jeb Toyota New Global Architecture iespējas. Pateicoties tam, jaunajam C-HR ir zems smaguma centrs un vairāksaišu (multi-link) aizmugurējās piekares ģeometrija, nodrošinot stabilitāti un pārliecinošu reakciju uz visām vadītāja veiktajām darbībām.

“WESS” ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumiem Latvijā, kas darbojas vairāk nekā 25 gadus un ir dibināts 1991. gadā. “WESS” ir autorizētais Toyota un Lexus dīleris Latvijā, kas trīs autocentros nodrošina jaunu un mazlietotu automobiļu tirdzniecību, pilnu autoservisa pakalpojumu klāstu, auto daļu tirdzniecību, kā arī auto iegādes finansējuma risinājumu un apdrošināšanas pārdošanu.